ADJUNTAR DOCUMENTACIÓN REQUERIDA / ADJUNTAR DOCUMENTACIÓ REQUERIDA
La lista de la documentación necesaria para tramitar su incorporación se encuentra a su disposición en los enlaces de la zona superior derecha de esta página. Debe comprimir todos los documentos que adjunte en un único archivo .zip y seleccionarlo con el siguiente botón.
La llista de la documentació necessària per a tramitar la seua incorporació es troba a la seua disposició en els enllaços de la zona superior dreta d'aquesta pàgina. Ha de comprimir tots els documents que adjunte en un únic arxiu .zip i seleccionar-ho amb el següent botó.
Previo a presentar su expediente a la Junta de Gobierno, para que éste sea aprobado por la misma, deberá presentar los originales de la documentación requerida en la Secretaría General del ICAV que encontrará en la sede colegial (Plaza de Tetuán, 16 - 46003 Valencia).
Previ a presentar el seu expedient a la Junta de Govern, perquè aquest siga aprovat per aquesta, haurà de presentar els originals de la documentació requerida en la Secretaria General de l'ICAV que trobarà en la seu col·legial (Plaza de Tetuán, 16 - 46003 València).
El tamaño máximo del archivo es de 5 Megabytes y su formato ha de ser ZIP. / La grandària màxima de l'arxiu és de 5 Megaoctets i el seu format ha de ser ZIP.
PROTECCIÓN DE DATOS DE CARÁCTER PERSONAL / PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL
Responsable del tratamiento / Responsable del tractament
ILUSTRE COLEGIO DE ABOGADOS DE VALENCIA / IL·LUSTRE COL·LEGI D'ADVOCATS DE VALÈNCIA
Plaza Tetuán, 16 - 46003 Valencia / Plaça Tetuán, 16 - 46003 València
Tel. 963941880
http://www.icav.es
Finalidad del tratamiento / Finalitat del tractament
Los datos serán tratados en la gestión de Colegiado/a a nivel administrativo, contable, y fiscal. Sus datos profesionales (Número de Colegiado/a, así como Teléfono, Fijo o Móvil, Domicilio profesional, Correo Electrónico, todos éstos de carácter o uso profesional, así como, en su caso, Horario de trabajo o consultas) serán incluidos en el censo de colegiados/as o guía colegial que, en su caso, fuere editada en papel y/o electrónicamente a través del sitio Web www.icav.es . Aunque los mismos tienen carácter de “fuente de acceso público” el Colegio ha indicado que sus datos personales no pueden utilizarse para fines publicitarios o de prospección comercial.
Les dades seran tractades en la gestió de Col·legiat/da a nivell administratiu, comptable, i fiscal. Les seues dades professionals (Número de Col·legiat/da, així com Telèfon, Fix o Mòbil, Domicili professional, Correu Electrònic, tots aquests de caràcter o ús professional, així com, en el seu cas, Horari de treball o consultes) seran inclosos en el cens de col·legiats/des o guia col·legial que, en el seu cas, fora editada en paper i/o electrònicament a través del lloc web www.icav.es . Encara que els mateixos tenen caràcter de “font d'accés públic” el Col·legi ha indicat que les seues dades personals no poden utilitzar-se per a fins publicitaris o de prospecció comercial.
Plazo de conservación / Termini de conservació
El plazo de conservación de los datos en condición de Colegiado/a será arreglo al que obliga a tener la información contable y fiscal del Colegio, ante requerimiento de la entidad pública competente (Agencia Tributaria, Juzgados o Tribunales).
El termini de conservació de les dades en condició de Col·legiat/da serà arranjament al qual obliga a tindre la informació comptable i fiscal del Col·legi, davant requeriment de l'entitat pública competent (Agència Tributària, Jutjats o Tribunals).
Legitimación / Legitimació
Los datos son tratados en base a la relación existente entre Ud. y el ICAV.
Les dades són tractades sobre la base de la relació existent entre Vosté i l'ICAV.
Destinatarios de los datos (cesiones o transferencias) / Destinataris de les dades (cessions o transferències)
Los datos podrán ser cedidos o comunicados, en su caso, a las entidades aseguradoras (FREMAP y ALLIANZ COMPAÑÍA DE SEGUROS Y REASEGUROS S.A.) con el fin de gestionar las pólizas, a entidades bancarias para la realización de cobros o pagos, al Consejo general de la Abogacía Española para gestionar el censo de Letrados/as, al Consejo Valenciano de Colegio de Abogados para gestionar la guía de abogados/as, a la Fundación Eduardo Calabuig ICAV para realizar la prestación de servicios de asistencia al colegiado/a, al Tribunal Arbitral del Ilustre Colegio de Abogados de Valencia para recibir información respecto a arbitraje, así como a requerimiento de la Agencia Tributaria, Juzgados o Tribunales.
Les dades podran ser cedits o comunicats, en el seu cas, a les entitats asseguradores (FREMAP i ALLIANZ COMPANYIA D'ASSEGURANCES I REASSEGURANCES S.A.) amb la finalitat de gestionar les pòlisses, a entitats bancàries per a la realització de cobraments o pagaments, al Consell general de l'Advocacia Espanyola per a gestionar el cens de Lletrats/des, al Consell Valencià de Col·legi d'Advocats per a gestionar la guia d'advocats/des , a la Fundació Eduardo Calabuig ICAV per a realitzar la prestació de serveis d'assistència al col·legiat/da, al Tribunal Arbitral de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de València per a rebre informació respecte a arbitratge, així com a requeriment de l'Agència Tributària, Jutjats o Tribunals.
Ud. podrá ejercitar los derechos de Acceso, Rectificación, Cancelación, Portabilidad, Supresión o, en su caso, Oposición. Para ejercitar los derechos deberá presentar un escrito en la dirección arriba señalada. Deberá especificar cuál de estos derechos solicita sea satisfecho y, a su vez, deberá acompañarse de la fotocopia del DNI o documento identificativo equivalente. En caso de que actuara mediante representante, legal o voluntario, deberá aportar también documento que acredite la representación y documento identificativo del mismo. Asimismo, en caso de considerar vulnerado su derecho a la protección de datos personales, podrá interponer una reclamación ante la Agencia Española de Protección de Datos ( www.agpd.es ).
Vosté podrà exercitar els drets d'Accés, Rectificació, Cancel·lació, Portabilitat, Supressió o, si escau, Oposició. Per a exercitar els drets haurà de presentar un escrit en l'adreça a dalt assenyalada. Haurà d'especificar quin d'aquests drets sol·licita siga satisfet i, al seu torn, haurà d'acompanyar-se de la fotocòpia del DNI o document identificatiu equivalent. En cas que actuara mitjançant representant, legal o voluntari, haurà d'aportar també document que acredite la representació i document identificatiu d'aquest. Així mateix, en cas de considerar vulnerat el seu dret a la protecció de dades personals, podrà interposar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades ( www.agpd.es ).